Nazwa budynku: |
Budynek Szkoły Języków Obcych |
Adres budynku: |
Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa |
Kierownik administracyjny: |
Dorota Sobolew |
Telefon: |
22 55 22040 |
Email: |
d.sobolew@adm.uw.edu.pl |
Wejście do budynku: |
Wejście dla osób niepełnosprawnych znajduje się od strony budynku Wydziału Geografii. Prowadzi do niego podjazd umożliwiający dostęp do I piętra budynku. Z poziomu wejścia głównego do podjazdu można wjechać windą zewnętrzną. Każdorazowo konieczne jest zawiadomienie portiera domofonem, dostępnym dla osoby poruszającej się na wózku. Przycisk znajduje się obok drzwi wejściowych. Portier otwiera oba skrzydła drzwi zewnętrznych (jedno ma mniej niż 90 cm), umożliwiając wjazd wózkowi bezpośrednio na korytarz. |
Korytarze i windy: |
Dostępne dla osób niepełnosprawnych jest jedynie I piętro budynku, znajduje się na nim także dostosowana toaleta. Korytarz oraz wejścia do sal i toalety nie mają żadnych progów, stopni itp. |
Procedury: |
Pomoc niezbędna jest przy wejściu do budynku. Po poziomie I piętra osoba niepełnosprawna może poruszać się bez pomocy. |
Portiernia |
tak
|
Nazwa portiernii |
Portiernia |
Umiejscowienie portiernii: |
Parter (kiedyś piwnica budynku), z poziomu wejścia prowadzą do niej 3 stopnie w dół i jeden z korytarza w górę. Wnęka po prawej stronie od wejścia. Portiernia jest czynna w godzinach pracy budynku. |
Telefon do portiernii |
22 55 20 526 |
Pomoc w budynku: |
Portier dostępny przez cały czas otwarcia budynku, Kontakt telefoniczny lub domofonem. |
Łazienki: |
Toaleta znajduje się na poziomie I piętra i jest dostępna dla osób poruszających się na wózkach. Wejście z poziomu korytarza. |
Dostosowania w budynku: |
Poza I piętrem budynek jest. niedostępny dla osób niepełnosprawnych, brak oznaczeń brajlowskich, komunikatów głosowych itp. |
Dojazd: |
Budynek dostępny od strony bramy głównej (winda) i dziedzińca wewnętrznego od strony Wizytek. Przy podjeździe oznakowane miejsce postojowe. |
Pies asystujący: |
Nie ma ograniczeń wstępu z psem asystującym. |
Inne uwagi: |
Brak |